Ανάλυση σωματικής σύστασης
Τι μετράμε με την Tanita (αναλυτής σωματικής σύστασης);
Τμηματική ανάλυση σύστασης σώματος με μεγάλη ακρίβεια, χρησιμοποιώντας μη
επεμβατική τεχνολογία βιο-εμπέδησης πολλαπλών συχνοτήτων.

Τμηματικές Μετρήσεις για κάθε χέρι, για κάθε πόδι και κορμό:
Λίπος (% και σε kg)
Μυϊκή μάζα (Kg) (% και σε kg)
  Μετρήσεις για ολόκληρο το σώμα:
Λίπος (%, Kg)
Άλιπη Μάζα (Kg)
Μυϊκή μάζα (kg)
Συνολικό Νερό Σώματος (%, Kg)

Πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα αποτέλεσμα;
Έχοντας τη πλήρη ανάλυση της σωματικής μας σύστασης μπορούμε:
Να υπολογίσουμε με ακρίβεια το ιδανικό μας βάρος
Να εντοπίσουμε το περιττό λίπος σε διάφορα σημεία του σώματος
Να μετρήσουμε την μυϊκή μας μάζα
Να γνωρίζουμε κάθε μήνα πόσο βάρος ακριβώς χάνουμε και τι (λίπος, υγρά, μυϊκή μάζα)
Να επιτύχουμε μέσω της διατροφής την μείωση του λίπους του σώματος και όχι την απώλεια
  μυϊκής μάζας.

Τι πρέπει να κάνετε την ημέρα της μέτρησης;
Μην καταναλώνετε υγρά 3 ώρες πριν την μέτρηση (καφέ, τσάι, νερό, αναψυκτικά).
Μη γευματίσετε για τουλάχιστον 3 ώρες πριν από τη μέτρηση
Μην καταναλώσετε αλκοόλ 24 ώρες πριν. Το αλκοόλ έχει  διουρητική δράση και επηρεάζει
  τη ροή του αίματος με αποτέλεσμα να μην έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Για τις γυναίκες να μην γίνεται κατά τη διάρκεια της εμμήνου ρύσης.
Φροντίστε να μην κάνετε έντονη άσκηση την ίδια ή την προηγούμενη μέρα της μέτρησης.
Τέλος, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η χρήση συγκεκριμένων φαρμάκων, κυρίως διουρητικών,
  επηρεάζουν την ακρίβεια των αποτελεσμάτων.

Το βάρος από μόνο του δεν δίνει απαραίτητα μια καθαρή ένδειξη καλής υγείας ή απεικόνιση της
προόδου σας αν κάνετε διατροφή ή ασκείστε συχνά. Η μέτρηση με έναν αναλυτή σωματικής σύστασης
σε συνδυασμό με τις προσωπικές σας πληροφορίες όπως το βάρος, ύψος, φύλο και ηλικία, σας δίνει
την πραγματική εικόνα παρέχοντας ουσιαστική πληροφόρηση για το σώμα σας και πώς αυτό αλλάζει.

Σωματικό Λίπος
Το σύνολο του σωματικού λίπους σαν ποσοστό του σωματικού σας βάρους.
Ο καθένας μας χρειάζεται λίπος για να είναι υγιής. Το σωματικό λίπος είναι ζωτικής σημασίας
για βασικές σωματικές λειτουργίες όπως η ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος, η αποθήκευση
βιταμινών και η προστασία των αρθρώσεων. Όμως το υπερβολικό λίπος μπορεί να βλάψει την υγείας
σας. Η μείωση του πλεονάζοντος λίπους φαίνεται ότι μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης υψηλής
αρτηριακής πίεσης, καρδιοπαθειών, διαβήτη, και ορισμένων τύπων καρκίνου.

Συνολικά Υγρά Σώματος
Τα συνολικά υγρά του σώματος σαν ποσοστό του συνολικού βάρους.
Το νερό παίζει ζωτικό ρόλο σε πολλές από τις διεργασίες του σώματος και το βρίσκουμε σε κάθε
κύτταρο, ιστό ή όργανο. Διατηρώντας ένα υγιές ποσοστό συνολικών υγρών σώματος βοηθάμε τις
σωματικές λειτουργίες και μειώνουμε την πιθανότητα εμφάνισης προβλημάτων υγείας που σχετίζονται
με αυτές. Η καλή ενυδάτωση μας βοηθά να συγκεντρωνόμαστε, αυξάνει την αθλητική απόδοση,
βελτιώνει την ποιότητα της επιδερμίδα μας και γενικά μας προσφέρει ευζωία.

Μυϊκή Μάζα
Το βάρος των μυών στο σώμα σας.
Οι μύες παίζουν έναν σημαντικό ρόλο ενεργώντας σαν την μηχανή του σώματος στην κατανάλωση
ενέργειας (θερμίδες). Καθώς ασκείστε περισσότερο, η μυϊκή μάζα αυξάνει, και με την σειρά της
επιταχύνει τον ρυθμό κατανάλωσης ενέργειας. Η αύξηση της μυϊκής μάζας θα αυξήσει τον βασικό
σας μεταβολισμό βοηθώντας σας έτσι να χάσετε το επιπλέον λίπος και να χάσετε βάρος με υγιή τρόπο.

Εκτίμηση Βασικού Μεταβολικού Ρυθμού
Το ελάχιστο ημερήσιο επίπεδο ενέργειας ή θερμίδων που το σώμα σας χρειάζεται όταν βρίσκεται σε
πλήρη ηρεμία (συμπεριλαμβανομένου και του ύπνου) για να λειτουργεί αποτελεσματικά (λειτουργία
αναπνοής, νευρικό σύστημα, ηπατική λειτουργία, νεφροί και άλλα όργανα).
Το 70% των θερμίδων που καταναλώνονται καθημερινά χρησιμοποιούνται για το βασικό μεταβολισμό.
Όσο πιο έντονη η δραστηριότητά σας τόσο περισσότερες θερμίδες καίτε. Η αύξηση της μυϊκής σας
μάζας αυξάνει τον βασικό μεταβολισμό, ο οποίος αυξάνει τις θερμίδες που καίγονται και άρα σας
βοηθά να μειώσετε τα επίπεδα του σωματικού λίπους.

Αξιολόγηση Φυσικής Κατάστασης με βάση το σωματότυπο σας
Αξιολογεί την φυσική σας κατάσταση σύμφωνα με τα ποσοστά του λίπους και της μυϊκής μάζας
στο σώμα σας. Όσο πιο ενεργός γίνεστε και μειώνετε το λίπος σας, η φυσική σας κατάσταση θα
αλλάξει ανάλογα. Ακόμα και αν το βάρος δεν αλλάξει, με την μεταβολή της μυϊκής μάζας και των
επίπεδων του λίπους γίνεστε υγιέστεροι αλλάζοντας και τη μορφή του σώματός σας.

Εκτίμηση Σπλαχνικού Λίπους
Το λίπος στην κοιλιακή κοιλότητα το οποίο και περικλείει τα ζωτικά όργανα.
Η έρευνα έχει δείξει ότι ακόμη και αν το βάρος και το σωματικό σας λίπος παραμένουν σταθερά,
καθώς μεγαλώνετε είναι πιο πιθανό το λίπος να συγκεντρώνεται στην περιοχή της κοιλιάς.
Το υγιές επίπεδο σπλαχνικού λίπους, οδηγεί στην μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιακών
νοσημάτων, υψηλής αρτηριακής πίεσης ενώ ενδέχεται να καθυστερήσει την εμφάνιση του διαβήτη
τύπου 2.



Αρχική   ::  Προφίλ   ::  Υπηρεσίες   ::  Άρθρα   ::  Συνταγές   ::  Νέα   ::  Συνεντεύξεις   ::  Δικτυακοί Τόποι   ::  Site Map   ::  Επικοινωνία
© 2011 Ελένη Πεννιά