Συμβουλές Διατροφής
Οι φυσικές τροφές που καλύπτουν τις ανάγκες του οργανισμού σε ασβέστιο
04.03.2014

Καταναλώστε καθημερινά 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων (όπως γάλα, γιαούρτι, τυρί, γάλα σόγιας, γάλα αμυγδάλου). 1-2 Φορές την εβδομάδα μπορείτε να καταναλώσετε ένα κεσεδάκι ρυζόγαλο ή παγωτό.

Προσθέστε το ταχίνι σε διάφορα τρόφιμα (όπως ψωμί, φρυγανιές, κράκερς, παξιμαδάκια, μπισκότα digestive) ή προσθέστε το σε σπιτικές συνταγές (όπως ταχινόσουπα, σπιτικά μπισκότα με ταχίνι, κέικ με ταχίνι).

Χρησιμοποιήστε το σουσάμι στην παρασκευή διαφόρων συνταγών σας (όπως ψωμί, κριτσίνια, κουλουράκια, γιαούρτι, σαλάτες).

Εντάξτε στο διαιτολόγιο σας, παστέλι και χαλβά, τρόφιμα με γλυκιά γεύση, ενέργεια και ασβέστιο.

Καταναλώστε τυριά με υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο (όπως τύπου παρμεζάνα, γραβιέρα,  κίτρινα τυριά, τοφού) είτε με φρυγανιές, κράκερς, παξιμαδάκια, κριτσίνια, είτε στη σαλάτα σας, είτε τριμμένο στα μακαρόνια σας. Όμως η κατανάλωση να γίνετε με μετρό λόγω υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και θερμίδες.

Καταναλώστε στα ενδιάμεσα σνακ σας φρούτα (όπως σύκα ξερά, κορινθιακή σταφίδα,  συσκευασμένο χυμό εμπλουτισμένο με ασβέστιο) μαζί με κράκερς ή κριτσίνια ή 1 μικρή χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς. Προσθέστε τα σύκα ξερά και τις σταφίδες σε διάφορες σπιτικές συνταγές, ακόμα και στις σαλάτες σας.

• Εντάξτε στη διατροφή σας μικρά ψαράκια (όπως σαρδέλες, γαύρος, αθερίνα). Καλό είναι να καταναλώνονται με το κόκαλο.

Καταναλώστε λαχανικά όπως μπάμιες, σπανάκι, μπρόκολο και λάχανο.

• Καταναλώστε άψητους ανάλατους ξηρούς καρπούς. Μια μικρή χούφτα καθημερινά αρκεί.  Χρησιμοποιήστε φουντούκια, αμύγδαλα, ηλιόσπορους, καρύδια όπου τα χωράει ο νου σας (όπως στο γιαούρτι, στις σαλάτες, σε διάφορες σπιτικές συνταγές).

Βαλτέ στη διατροφή σας τα ρεβίθια και τη σόγια.






Αρχική   ::  Προφίλ   ::  Υπηρεσίες   ::  Άρθρα   ::  Συνταγές   ::  Νέα   ::  Συνεντεύξεις   ::  Δικτυακοί Τόποι   ::  Site Map   ::  Επικοινωνία
© 2011 Ελένη Πεννιά